Övning på gång!

Wiho, då börjar äntligen den roligaste perioden på hela året. Tiden då jag är mer borta och sover i skogen än är hemma... Jaja, de lovade fint väder den här gången så att få se Skåne i vårskrud kanske kan bli ganska trevligt. Och jag tjänar extra pengar. Plus en hel del ledighet. Så, jag försöker se det bästa med det hela. Under min vistelse i Skåne så blir det att hålla tummarna för en enda liten strykning så att jag ännu en gång kan halka bort från reservplats och faktiskt få åka till Lenhovda och tävla. Något måste jag ju se fram emot så vad är inte bättre än en tävling? Jag kan ju alltid öva programmet utan häst under dötiden, så har jag något att göra och får för alltid stämpel "konstig" (;
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback