Ser en ände på det hela!

Äntligen börjar jag se en ände på den längsta övning jag varit ute på - hittills är väl bäst att tillägga. Jag har nämligen haft turen att få vara med på JA14. En rätt hyfsat stor övning om man säger så. Idag är i vår sista dag i fält sen jobbar jag imorgon med innan jag får lite välförtjänt ledighet!

Men ja, alltså jag får väl ändå säga att vi har haft det rätt fint. Vissa dagar iaf, typ de som solen faktiskt skinit på. Kan väl säga att de dagarna när det regnat och på de platser där leran varit uppe vid stövelskaften så har det inte varit riktigt lika glamoröst. Inte heller den dagen när vi fick årets första snö var det speciellt trevligt ute vill jag lova... Bortsett från det har jag haft riktigt trevligt men nu ska det bli skönt att få komma hem, ta en dusch och sova i en riktig säng! :)
 
// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback