Nya problem att lösa...

Jag kan ha hittat ett litet problem med mig själv. När jag springer måste jag ha någon som är bättre än mig att ta rygg på. Annars så lallar jag mest runt och tar det lugnt. Nog för att jag är trött när jag kommer tillbaka men jag går inte direkt för max. Vilket inte är en jättebra egenskap om man planerar att göra ett maxtest. Ärligt talat är det en väldigt, väldigt dålig egenskap. Så när jag har "maxtestat" utan att ens vara så trött att jag behöver sätta mig (vilket delvis kan bero att det hällregnade) och kan jogga tillbaka utan att ens vara andfådd så har jag liksom misslyckats lite. Eventuellt bara. Så man skulle kunna säga att jag har identifierat lite av ett problem. Jag väljer helt enkelt att inte ta mitt test på allvar, skyller det hela på att det regnade småspik och blåste motvind hela vägen och tar nya tag imorgon. Jag har lyxen att vara ledig då så ska ta och göra det bästa av dagen njuta av att vara ledig. Läs: Försöka att inte riva lägenheten när jag klättrar på väggarna.
 
Dilko ska iaf ridas, vi ska ner på banan och se om jag kan lära mig att inte krampaktigt hålla i vänstertygeln bara för att han är stel i den sidan. Det hjälper liksom inte utan resulterar ändå bara i jag sitter och bär honom i tygeln. Tur att jag är så enormt duktig på att rida i teorin!
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback