Ännu mer teori...

Hm, alltså om någon hade frågat mig för drygt 2 år sedan vad jag skulle göra nu hade jag väl knappast svarat pluggat lastbilsteori... Och just nu gör jag verkligen allt för att få min obefintliga självdisciplin att lyssna på hjärnan och intresserat läsa ytterligare om alla regler som gäller för tunga fordon. Går väl sisådär! Så tog ett uppehåll, enbart för att läsa på lite vanlig körkortsteori. Kan jag väl inbilla mig själv, kanske. Min pluggteknik har ju alltid varit helt gudomligt bra och strukturerad. Därför kan nog de allra flesta som känner mig räkna ut att jag eventuellt kanske snart ska börja med lite körkortsprov.
Världens absolut intressantaste bok! Dags att återgå till läsningen om alla regler, undantag och annat intressant som jag behöver lära mig. Läs: Fräscha upp minnet på. Man får ju inte glömma att jag faktiskt har fått framföra militära lastbilar med släp ett tag... Ehm, så jag kan ju det här??? (;
 
// Johanna




» Ebba

SV; Åh tack så mycket! :)

2014-09-11 // 17:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback