Min nya kärlek (:

Tjoho, nu har jag bestämt mig för att sluta tjura. Sluta tänka på mina snart trasiga höfter och njuta av helgen först. Innan jag typ ska gå tills jag stupar. Eller vad nu nästa veckas övning har att bjuda på. Den som lever får se. Har dock insett att hösten kommer vara hysfat fullspäckad för min del. Och att jag definitivt borde lära mig att strukturera upp mina kvällar bättre. Inbillar mig att det skulle göra mig till en trevligare person på morgonarna.
 
Nu tänkte jag gå och lägga mig, sova länge och ändå se till att jag hinner med allt i morgon. Typ rida Dilko, plocka svamp och plugga körkortsteori.

Och jag är seriöst kär i mina nya skor! De var verkligen helt sjukt snygga i verkligheten! Dock gav de mig världens skoskav men, men de lär nog bli hyfsat sköna när jag gått in dem. Enligt min erfarenhet av kängor så blir de bättre ju mer man går i dem. Nu sträcker sig min erfarenhet till mina Lundhags Contessa men de kan jag både gå milen och springa halvmilen i utan att få ont i fötterna (:
 
// Johanna




Skitsnygga skor! Har ett par svarta med gosigt foder i! Dem blir verkligen supersköna efter någon vecka ;)
Om du orkar får du jättegärna titta in och läsa inlägget jag skrivit om en valtema dag vi haft i skolan idag och du får väldigt gärna skriva vad du tycker om politiken i dagens samhälle som jag skrivit om :)
http://wahlstrom.horseworld.se/2014/09/12/smutskastning/

Svar: Jag hoppas det! De börjar bli allt bättre iaf (:Självklart, sådant tycker jag är väldigt intressant!
teambockaberg.blogg.se

2014-09-12 // 23:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback