Tung läsning!

Världens mest intressanta bok:

Det enda som är bra med den är det fyndiga namnet. För nog är boken tung, tungläst och handlar om tunga fordon. Fyndigt. Lite så mina tankegångar går under ytterligare ett allt för intressant kapitel. Har glömt bort hur mycket det var man skulle kunna...

För jag har ju fyllt 21 nu. Typ idag. Och firar det med huvudvärk och illamående. Ja det var ytterst välplanerat att ha fest på regementet igår... I vilket fall så är det dags att plugga så att jag snart, förhoppningsvis, kan stå där med ett CE-kort och säga jag klarade det.

Nu tillbaka till boken för att liksom lindra huvudvärken... ;)

// Johanna




Hehe smart där att lindra huvudvärken med läsning ;)

Svar: Ohja! Fick dock inte önskad effekt (;
teambockaberg.blogg.se

2014-09-07 // 15:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback