Fick en smärre chock!

Oj! Fick världens chock när jag loggade in på bloggen idag. Statistiken har skjutit i höjden och vi har aldrig fått så mycket kommentarer.
Och det här?! Jag antar att någon måste ha länkat bloggen? Någon som vet vem? I vilket fall är det verkligen superkul! Hoppas att någon tycker att bloggen faktiskt är lite läsvärd också, trots vår varierande grad av aktivitet.
 
 
 
 




Hej Johanna, jag tror det var ditt mkt insiktsfulla inlägg om Falsterbo som givit mig klick ;) Per Hendrik Waaler länkade på FB och jag såg det tex genom att min tränare gillat inlägget.
Hälsa mamma så gott också-tror inte du el Julia kommer ihåg mig men jag fick rida hennes hästar en del när jag bodde hemma i Ramkvilla :) mvh/Sara W (Håkanson)

Svar: Hej! Då förstår jag, kul att bli länkad och tack så mycket för infon!Hon hälsar tillbaka! Jodå, jag tror allt att jag var ute hos dig en gång när du hade en av mammas hästar hemma hos dig, fast det måste vara några år sedan nu...
teambockaberg.blogg.se

2015-07-25 // 14:36:21

Vad roligt! Grattis 😃

Svar: Tack! (:
teambockaberg.blogg.se

2015-07-25 // 14:54:46

Gud vad kul grattis! :D

Svar: Tack! (:
teambockaberg.blogg.se

2015-07-25 // 16:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback