Dagen :)

Dagen blev ju inte riktigt som planerat eftersom Dilko beslutade sig för att tappa en sko när vi var ute och red igår. Han ska ändå skos i början på nästa vecka så han får gå utan fram tills dess. Alltså blev det ingen ridning utan enbart en liten promenad för oss. Dilko är hopplös när han kommit in på nätterna, sparar energi till 5 hästar och står vi grinden hela dagen. Så lite aktivering blev det ändå. Dock inte alls lika kul som att sitta på och ta sig fram över stock och sten eller flyga fram i galopp uppför backarna...
Vacker som få på dagens promenad. Men mitt humör blev lite bättre när jag såg att jag fått resultatet på min första tenta och insåg att det var ett VG. Stolt över mig själv! :)

// Johanna




Fin blogg du har!

Svar: Tack 😊
teambockaberg.blogg.se

2015-11-19 // 16:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback