Lite nytt :)

Hej igen! Jag har egentligen hur mycket som helst som jag skulle vilja skriva ner och trycka iväg ut i cyberrymden men tiden verkar aldrig finnas till det. Förra veckan gick all min lediga tid åt till min hemtenta och veckan innan det var det både tenta och husrenovering... Så det blir bara ett snabbt hej helt enkelt. Egentligen borde jag fortsätta med mitt pluggande men väljer att ta ännu fler lediga dagar. Jag har ändå begränsad tillgång till internet så kan inte använda vår plattform ändå. Och kan jag inte kolla på föreläsningarna kommer jag inte så långt då jag inte har något material på datorn och har inte köpt hem kurslitteraturen än. Opps...
Annars så är jag otroligt stolt över min fina Novemberkaktus! Jag brukar ju döda alla blommor jag har men den här lever, frodas och mår bra!

// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback