Dagen!

Då har jag genomfört dagens höjdpunkt:

Mer hann jag inte... :/ Men jag är nöjd över att det går framåt. På plan asfalt åtminstone. Något annat verkar ju inte finnas i den här staden. Okej orättvist. Sprang på Svinö förra gången men där finns inget lyse så då hade jag väl slagit ihjäl mig ute i skogen ;)
Nu sitter jag med en inte alls lika rolig grej:

Någon försökte påstå att jag har tenta imorgon. Tur att jag har pluggat och så *host*. Ska bli intressant att se vad kraven ligger på här, har ju bara gymnasium att jämföra med. Om jag känner mig väl förberedd tills imorgon? Nja, men det hade kunnat vara värre! Nu ska jag döda min hjärna med lite sista information innan jag tar och sover länge och väl :)

// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback