Dagens nöjen :)

Ytterligare en dag i Kalmar börja lida mot sitt slut. Precis som igår var jag bara och lyssnade på några seminarium på universitetet. Sen blev det att köpa lite grejer till huset på ikea.
Och sen blev det tillbaka till hotellet och lyssna på lite föreläsningar. Måste ju komma ifatt tills i mon. Japp min planering är precis som vanligt i sista minuten! Sen tröttnade jag. Det gjorde jag rätt fort ärligt talat. Det får vara hur intressant det vill jag har vissa problem med att sitta stilla och lyssna. Nu går det dock tio gånger bättre än att lyssna på föreläsningar i en sal...
Så jag passade på att fira att förkylningen gått över och gick ut och sprang milen. Världens finaste utsikt hade jag! Och fick andas havsluft nästan hela tiden. Hur underbart är inte det?

Nä, nu får jag nog ta tag i mina föreläsningar igen! Lite kvar sen är jag i fas igen :)

// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback