Dilko igår!

Och lite bilder på Dilko från igår. Det började ju givetvis bli mörkt när vi red så kvaliteten är där efter. Men han fick på sig sina nya fina skydd och matchade jättefint. För att vara oss givetvis. Inte har jag förstått det där med jordiga, klassiska färger som går att matcha med allt heller. Nä, min skimmel har ju kan ju faktiskt ha alla färger och då får han minsann det. Undantag är väl typ rosa och lila, nej min valack får inte ha det på sig! Annars så letar jag efter typ ett limegrönt schabrak till honom. Att ha hemma givetvis. Där är det ju ingen som ser mig.
Här har vi någon som verkligen är sommartjock. Men man blir ju det om man går som konvalescent en hel sommar. Njutit av livet har han gjort däremot!
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback