Ett snabbt hej!

Nämen hej! Det var ju ett tag sedan. Har jag nämnt att jag har lite mycket nu? Jobbar heltid, pluggar heltid, renoverar hus och har en häst. Det funkar men vissa saker får plötsligt en lägre prioritet. Däribland allt som har med sociala medier att göra. 

För jag kan hälsa att plugga inte alls är sådär rosaglittrigt och underbart som vissa vill påstå. Och har man ett riktigt jobb med fasta arbetstider så är ibland ekvationen plugg och jobb svår att få ihop. Man hinner definitivt inte skriva god morgon-inlägg med en bild på den fina frukosten som ska avnjutas till Nyhetsmorgon. För den frukosten hinner knappt ses i sin helhet innan den är uppäten. För nej, jag går inte upp tidigare på morgonen för att slippa stressa. Då kan jag likaväl snart strunta i att gå och lägga mig...

Ja, ni fattar. Allting beror på vems verklighet man utgår från. Jag ska försöka få ordning på min och hitta en fungerande lösning. Gissningsvis kommer det lugna ner sig så fort vi flyttat in i huset. Fram tills dess så blir det att köra hårt och prioritera det viktiga i livet!

// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback