Fixat :)

Och en dagsfärsk bild!
Det här har jag roat mig med idag. Slipat garderober tills händerna skakade. Jag vill inte tapetsera mina garderober som de var tidigare utan jag tycker att de är mycket finare om man målar dem och har fina handtag. Så jag jobbar på och försöker hitta känslan av att jag faktiskt kommer någonstans. Just nu känns det som att inflyttningsdatumet närmar sig med stormsteg och vi har inte kommit en meter framåt. Men kök är beställt nu iaf, det känns skönt.

Man kan väl konstatera att jag har rätt mycket nu. Jobbar heltid, hus som ska renoveras och så har jag råkat komma in på min "drömlinje" på högskolan. Utöver det har jag ju min kära, lilla pålle. Det är mycket nu!

// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback