Min dag!

Jag hatar att känna mig oproduktiv men det är tyvärr precis just det jag kan kalla mig själv för idag. Gårdagens föreläsning kom inte upp så den har jag inte kunnat kolla på. Den andra såg jag igår, så jag renskrev lite anteckningar. Och i morgon så måste jag därför klara av 3 föreläsningar på en dag *suck*. 
 
Positivt är jag har fått båda mina kurslitteraturböcker nu! Jag fick tummen ur och fixade dem för ett litet tag sedan. Den här gången köpte jag faktiskt begagnat, tjänade kostnaden av en hel bok och kände mig som en äkta miljömedveten miljöanalytiker.
 
Jag har passat på att njuta av solen, det kände jag mig värd. Så jag släppte ut katterna också, Cognac får ju gå som han vill men idag fick Whiskey sällskapa honom. De njöt av solskenet båda två.

.
I övrigt så gick Dilko som en klocka (fruktansvärt stolt och nöjd över min fina häst), jag kom ner på normala tider när jag sprang och jag har kunnat vara ute stora delar av dagen. Så jag ska väl inte klaga egentligen.
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback