Dilko idag!

Äntligen har jag det lite lugnt och skönt! Den här helgen är jag faktiskt riktigt ledig då jag har ett uppehåll mellan kurserna nu. Dessutom börjar inte nästa kurs förrän efter påsk vilket betyder att jag är ledig hela påskhelgen - skööönt! Det firades givetvis med att träffa en kompis som jag inte träffar så ofta som jag skulle vilja... Hon fick med sig kameran och allting kändes precis som det hade varit för sisådär 4-5 år sen. Ett dressyrpass en solig vårdag med ens fina lilla häst och min hov-fotograf som förevigar det hela! Skillnaden är dock att jag har legat av mig kopiöst i ridningen. Men jag tackar så mycket för bilderna för nu vet jag vad jag ska öva på!
Ett litet smakpriv från dagen, här skulle jag vilja ha honom hela tiden! Men det är bara att träna, träna, träna!
 
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback