Årsresumé 2016

När jag ser tillbaka på året så känns det inte som att jag har hunnit med så mycket men det har det visst, några stora grejer är.

* Vi köpte hus, att skriva under papprena till ett alldeles eget (nåja, till 50 %) hus var både nervöst och roligt.
* Jag råkade spontanköpa en häst helt osedd och lämnad på stallplan. Såhär i efterhand var det kanske lite dumt gjort men jag fick ju en mycket bra häst i lilla Chili.
Och en liten bild på min lilla pålle som nyligen gick och blev 2 år gammal enligt regelboken.

* Dilko och jag startade vår första WE-tävling där vi även gick och blev placerade!
Sommartjock häst och en mycket glad matte!

* Vi var i Norge och vandrade och bockade av en hel del stora turistmål i både bra och dåligt väder.
Vackert var det!

Och lite annat smått och gott. Nu ska det bli spännande att se vad som kommer att ske detta året.

// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback