Jag är glad (:

Säger bara en sak idag: Jag är glad! Började med lite, hyfsat (läs: väldigt) jobbig cirkelfys körde sedan lite teoriprov innan jag körde lastbil. Idag roade vi oss med stadsytterkörning i Eksjö. Och tja, det gick åt helvete första varvet. Hade med mig körlärare andra gången, första gången det befälet följde med mig. Och vad säger man? De kommentarerna, shit trodde seriöst inte att ett befäl kunde säga något så positivt till en soldat (; Så ja, jag är glad idag! Och det känns kanon att de flesta körlärarna tycker att jag kör bra (om det går åt skogen så säger de det, jag lovar). Ska jag lyckas manövrera en stor lastbil med släp på en total längd av 18-24 meter så kan jag inte ha för stora problem med att köra lastbilen som är 9 meter... That's it! Så idag ska jag gå och lägga mig med ett leende på läpparna (:
 
// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback