Modeintresset är på topp!

Men det är ju tur att jag har gått och blivit världens modenörd helt plötsligt! Har aldrig brytt mig om mode innan men just nu så känner jag att jag har hamnat precis rätt i tiden. Kolla själva:
Japp, det är alltså jag i höstas. Använder fortfarande precis samma kläder även om jag bytt ut de där hemska kängorna till ett par Lundhags Contessa.
Och här är vårnyheterna i tröjväg (bara som en parentes även jag som inte gör en alltför snygg honnör gör en bättre än den där...)
Och här har vi då byxorna... Så det enda jag behöver göra nu är att tala om för alla klädtillverkare att vi i Sverige har ett annat kamouflague (; När jag ändå håller på så kan jag även påpeka att de där supertajta jeansen inte är att rekomendera om man ska kasta sig i skydd i skogen, tröjan är lika opraktisk. Om de inte genast rättar till sina missar så kommer det ta ännu längre tid innan jag smälter in i någon annan stad än Eksjö.
 
// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback