Uppdatering (:

Efter att ha kört lastbil hela veckan så får jag ärligt erkänna att jag snart kommer ha grym träningsvärk i högerarmen och måste börja träna mer styrka. Alternativt träna mer på att växla mjukt. Eller skaffa en lastbil som gör som jag vill. Ärligt talat tilltalar alternativ 3 mig mest. Realist som jag är så inser jag att även om jag blir allt bättre på att växla så får jag helt enkelt fortsätta att träna på det istället. Övning ger färdighet och jag är faktiskt stolt över mig själv för att jag kan få en lastbil på 9 m och 20 ton att köra framåt, bakåt, åt sidan och stanna när jag vill. Så nu har jag bestämt mig för att jag ska fixa det här C-kortet för så svårt kan det väl inte vara, eller? Ingenting är ju omöjligt så nu ska jag lösa det här!
 
Annars så kan jag hälsa att jag är en latmask på kvällarna men red Charlie på kvällen igår och det gick bra tillslut. Sedan har jag inte gjort mycket mer än jobbat och då är det väl tur att man trivs på jobbet! Tror aldrig att dagarna gick så fort i skolan som de gör nu? Nu är det ju snart läggdags igen. Och vet ni vad? I morgon är det fredag och det betyder helg! Sovmorgon och tid att bara slappa, ska faktiskt bli skönt att vila upp sig lite (:
 
// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback