Dilkos nya leksak!

Givetvis blev det ju också alldeles för mycket shoppat i Falsterbo. Jag tänkte dock bara visa mitt favoritinköp:
En leksak till Dilko! Den stoppas med hö (rymmer max 3 kg) och sen får han pilla ut det genom hålen. Perfekt sysselsättning för min herre som dör av tristess i boxen. Han tycker dessutom att den var jätterolig och lyfte inte ens på huvudet när han blev ensam i stallet. Av Dilko får den nog 5 av 5 stjärnor. Matte håller med! Han har ju slitit och dragit så i sitt slowfeednät och det har inte riktigt känts bra för hans muskler i nacken. Dessutom blir det ju inte naturligt för honom att äta i den ställningen. Med sin boll så äter han med huvudet neråt, sliter och rycker inte men är fortfarande stimulerad!

// Johanna




sv. ja det gör jiu det :/

2016-07-15 // 21:39:49

Kommer du ihåg vad företaget heter som säljer dessa? (:

Svar: Tjuvamossens stallprodukter tror jag det var, här är en länk till deras facebooksida: https://www.facebook.com/tjuvamossen/
teambockaberg.blogg.se

2016-08-03 // 17:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback